PREȚURILE LUCRĂRILOR DE CERTIFICARE PRODUSE

Activitate

1 produs

(coeficient 1*)

2 produse omogene (coeficient 1.2*)

3 produse omogene

(coeficient 1.3*)

4 produse omogene

(coeficient 1.4*)

5 produse omogene

(coeficient 1.5*)

6 produse omogene

(coeficient 1.6*)

7 produse omogene

(coeficient 1.7*)

Contractare

1440.00

1440.00

1440.00

1440.00

1440.00

1440.00

1440.00

Evaluarea documentatiei

2880.00

3456.00

3744.00

4032.00

4320.00

4608.00

4896.00

Audit de certificare, inspecție

4320.00

5184.00

5616.00

6048.00

6480.00

6912.00

8405.00

Evaluarea dosarului de certificare

1200.00

1440.00

1560.00

1680.00

1800.00

1920.00

2040.00

Aprobare raport de evaluare

840.00

840.00

840.00

840.00

840.00

840.00

840.00

Emitere certificat

960.00

1152.00

1248.00

1344.00

1440.00

1536.00

1632.00

TOTAL ACHITARE 

11640.00

13512.00

14448.00

15384.00

16320.00

17256.00

19253.00

Audit supraveghere anual

5238.00

6080.00

6502.00

6923.00

7344.00

7765.00

8664.00

*coeficientul se mărește 0,1 pentru fiecare produs omogen, exemplu:

1 produs - Amestec uscat pe bază de ciment pentru construcții;

2 produse -  Amestec uscat pe bază de ciment pentru construcții și amestec uscat pe bază de ipsos pentru construcții, sunt produse omogene (se fabrică pe aceeași linie de producere dar ca produse sunt diferite- 2 standarde)

Prețurile includ TVA 20%

* Plata se face în LEI conform facturii proforme eliberate de OC CERTMATCON SRL.

Prețul include deplasarea echipei de evaluare la fabrică doar în raza mun. Chișinău și doar de 2 ori, necesitatea deplasării de 3 ori sau mai mult presupune ACHITARE suplimentară (km).
Valabilitatea certificatelor este de 3 sau 5 ani. Certificatele îşi păstrează valabilitatea doar daca se efectuează auditurile de supraveghere anuale cu vizarea acestora pe certificat.

Încercări radiologie

Evaluarea radioactivității naturale a materialelor de construcții, determinate prin spectrometrie gamma conform RNI 06-5.3.35:2001/ SM GOST R 50801:2005 - 500,00 MDL (fără TVA)

Produsul si parametrul supus încercării

Preț

(fara TVA)

1. Mobilă,  GOST 19882

 

1.1  dulapuri pentru copii

1500

1.2  noptiere, mese de lucru, mese cu dulap, ș.a

1890

1.3  dulap, lățimea până la 800,0 mm:

2520

  1. dulap cu o ușă, cu două uși cu bara, raft, cutie;
  1. secțiuni și dulapuri multifuncționale pentru lenjerie, pentru cărți, pentru vase
  1. Dulap cu lățimea mai mare de 800 mm:

2970

  1. dulapuri cu o ușă, cu două uși cu bara, raft, cutie
  1. secțiuni și dulapuri multifuncționale pentru lenjerie, pentru cărți, pentru vase

1.4.3 alte structuri multifuncționale

1.5 Dulapuri, dulapuri cu trei uși de utilizare multifuncțională  ș.a.

3970

  1. Rafturi:

 

  1. cu lățimea până la 1,5 m;

2950

  1. cu lățimea mai mare de 1,5 m

3250

1.7 cuiere

1310

2. Mobilă de perete,  GOST 28136

 

  1. cu înălțimea până la 700mm

1690

  1. cu înălțimea mai mare de 700mm

1890

3 Uși, GOST 19195,  GOST 30209

1550

4 Cutii-sertare (jumătăți),  GOST 28105

1550

5 Mese de bucătării, mese de toaletă,  GOST 28793, GOST 30099

3500

6 Mese de calculator, mese de scris, ș.a,  GOST 28793, GOST 30212

3500

7 Mese pentru copii, mese pentru grădinițe GOST 28793,

GOST 30099

2750

8 Canapele, canapele extensibile, scaune, fotolii pentru odihnă, canapele GOST 19120:

 

8.1 fără spătar

3350

8.2 cu scaun dur și spătar

3750

8.3 cu elemente moi fără arc

5150

8.4 cu elemente moi cu arc

6250

8.5 cu și fără arcuri și elemnte moi

6500

9 Fotolii de oficiu,   GOST 12029

3950

10 Scaune,  scaune de oficiu,  pufuri,   GOST 12029:

 

10.1 pliabile

2650

10.2 cu scaun dur și spătar

3350

10.3 cu scaun moale și spătar

3750

10.4 cu elemente structurale complexe

4250

11 Paturi,  GOST 17340:

 

11.1 cu bază rigidă

3250

11.2 cu baza flexibila (elastica)

3750

12 Paturi supraetajate, GOST 30210

3900

13 Paturi pentru copii,  GOST 28777:

 

13.1 tip 1

2550

13.2 trasnformer, tip 11

2100

14 Scaune pentru copii, GOST 23381

2250

15 Elemente moi fără arc pentru deformare, GOST 19918.3:

 

15.1 cu lungimea până la 500,0 mm

1700

15.2 cu lungimea mai mare de 500,0 mm

2200

16 Elementele moi (saltele) la durabilitate,  GOST 14314:

 

  1. lățimea patului până la 600,0 mm, inclusiv

3800

16.2 cu lățimea patului peste 600,00 mm.

4550

17 Scaune pentru elevi, GOST 23381

2380

18 Mese pentru elevi, GOST 23380

2380

19 Mese pentru profesori, GOST 23380

2560

20 Fotolii pentru cinematografe, GOST 26003

3750

21 Rezistența la încovoiere prin compresiune a vârfului de colț

742,5

22 Încercări radiologie RNI 06-5.3.35:2001/ SM GOST R 50801:2005

500

23 Încercări/măsurări articole sanitare ceramice/plastice/inox

540

24 Încercări/măsurări elemente metalice (țiglă, profile gips-carton/ tavane suspendate)

1000

ISO 9001:2015 este un standard internațional emis de către Organizația Internațională de Standardizare, pentru organizațiile care doresc să-și îmbunătățească performanța per ansamblu prin aplicarea unui sistem de gestiune a calității.

Pe o piață competitivă, serviciile de încredere și satisfacția clienților sunt criterii importante de selecție când vine vorba de a alege produsul/ serviciul potrivit.

Ca atare, certificarea ISO 9001:2015 dă dovadă faptul că o organizație își organizează procesele/ activitățile pentru a satisface nevoia clienților.

ISO 9001:2015 actualizat se concentrează pe abordarea bazată pe risc în organizarea proceselor care ajută să stabilească factorii sub care sistemul de management al calității poate lua măsuri preventive.

Deținerea unui certificat ISO 9001 crește satisfacția clienților și consolidează încrederea între partenerii de afacere, patronat și angajați, și dovedește capacitatea de a furniza produse de calitate.

ISO 9001:2015 oferă o mai bună înțelegere a procesului organizațional și funcționarea eficientă a managementului de calitate contribuind la definirea clară a resposabilităților, creând un cadru pentru îmbunătățirea continuă și aplicarea cerințelor standardului. Sistemul de management al călității contribuie la îmbunătățirea comunicării interne și externe, folosirea eficientă a resurselor pentru a reduce costurile.

Alte avantaje ale certificării ISO 9001:2015:

  • Susține angajamentul organizației în a livra servicii/ produse de calitate și de a contribui la satisfacerea clienților.
  • Încrederea angajaților, a autorităților, comunității și clienților crește.
  • Recunoașterea internațională a certificatului îmbunătățește imaginea și reputația organizației. Avantaj în fața concurenței.

ISO 14001:2015 este un standard internațional emis de către Organizația Internațională de Standardizare pentru organizații care doresc să-și crească performanța protejând în același timp mediul înconjurător și punerea în practică a unui sistem de gestiunea mediului pentru a ca resursele sa fie sustenabile.

Activitatea oricărei organizații utilizează resurse naturale sau regenerabile și produce reziduuri care pot avea un impact asupra mediului înconjurător. Acest risc trebuie identificat, redus și tinut sub control încă din momentul incipient și pe tot parcursul proceselor ciclice inclusiv a celor eliminate. Implementarea și certificarea managementului de mediu conform standardului ISO 14001:2015, ca parte a sistemului de management general oferă o abordare sistematică pentru tratarea aspectelor de mediu ale organizației. Sistemul de management al mediului permite organizației să monitorizeze impactul activităților, produselor și serviciilor asupra mediului.

ISO 14001:2015 se poate implementa oricărei organizații, indiferent de dimensiune, tip, natura și se adresează aspectelor de mediu pe care organizația le poate controla sau influența având în perspectiva un ciclu de viață. ISO 14001:2015 nu specifică criterii de performanța ecologică.

Beneficiile ISO 14001:2015:

  • Susține angajamentul organizației de a proteja mediul și a reduce poluarea prin minimizarea activităților desfășurate.
  • Creșterea încrederii clienților, comunității, angajaților și a autorităților
  • Recunoașterea internațională a certificării îmbunătățeste imaginea și reputația organizației.
  • Avantaj față de competitori.
  • Obține și demonstrează performanțele de mediu și reduce costurile printr-o utilizare mai eficientă a resurselor și reduce riscul de accident, scazând astfel costul asigurării.
  • Să prevină unele accidente care pot duce la sancționarea organizației de către autorități din cauza lipsei de măsuri de protecție a mediului.
  • Consolidarea încrederii autorităților.
  • Formam în același timp autorități de încredere care să monitorizeze aplicarea legislației.
  •  Alinierea la cerințele pieței – demonstrarea la nivel național și internațional a existenței unui sistem de management al mediului.

ISO 45001:2018 este un standard internațional, utilizat de către organizațiie care doresc să reducă/ gestioneze riscurile legate de sănătatea și securitatea la locul de muncă prin implementarea și certificarea sistemului de management.

În orice organizație, angajații dar și alte părți interesate pot fi expuși unor riscuri legate de sănătatea și siguranța desfăsurând activități asociate domeniului. ISO 45001:2018 asigură cadrul de evaluare, monitorizare și gestionare eficientă a riscurilor, astfel încât organizația să poată îmbunătății performanța, promova siguranța și un loc de muncă sănătos.

Scopul unui sistem de gestionare al sănătății și securității în muncă sunt prevenirea vătămărilor corporale și a sănătății precare a lucrătorilor și asigurarea unor locuri de muncă sigure și sănătoase. În consecință este extrem de important ca organizația să elimine pericolele și să reducă riscurile în materie de sănătate și siguranța la locul de muncă, prin luarea unor măsuri eficiente de prevenire și protecție.

Avantajele certificării ISO 45001:2018:

  • Să consolideze angajamentul organizațiilor privind sănătatea și securitatea în muncă prin intermediul unui sistem eficient de management al sănătății și securității locurilor de muncă.
  • Creșterea încrederii clienților, comunității, a angajaților și al autorităților.
  • Recunoașterea internațională a certificării îmbunătățeste imaginea organizației.
  • Avantaj față de competitori.
  • Asigură transparența și eficacitatea gestionării sănătății și securității la locul de muncă prin traducerea rezultatelor evaluărilor riscurilor, ale auditorilor, ale inspectorilor. Planurile de acțiune pentru reducerea la limita inferioară a costurilor legate de muncă cu numărul de zile de concediu medical cauzat de accidente și boli ale angajaților.
  • Ajută la identificarea pericolelor care pot rezulta din activitățile de subcontractare sau în relațiile cu furnizorii, clienții și iau măsurile corespunzătoare pentru a le proteja.
  • Consolidarea încrederii între autoritățile juridice în ceea ce privește respectarea legislației aplicabile.